”آپ کی خیر ہےآپ کراچی کے صحافی ہیں“آفریدی ایک اور تنازع میں پھنس گئے

ہفتہ, 09 جنوری 2016 18:31

کراچی(مانیٹرنگ ڈیسک) پاکستانی ٹی ٹونٹی ٹیم کے کپتان شاہد خان آفریدی لاہور میں ایک صحافی سے بدتمیزی کے بعدایک اور تنازع میں پھنس گئے ہیں۔ 
 مطابق کراچی میں سابق چیف سلیکٹر صلاح الدین صلو کے اعزاز میں ایک تقریب کے دوران انور مقصود ان کے پاس کھڑے تھے انہوں نے مذاق میں کہا کہ میں بھی ایک صحافی ہوں مجھے آپ سے ذرا ہٹ کر کھڑا ہونا چاہئے۔ اس کے جواب میں آفریدی نے کہا کہ آپ اس کی فکر نہ کریں آپ کراچی کے صحافی ہیں۔ اس طرح آفریدی نے ایک بار پھر خود کو نئے تنازع میں ملوث کر لیا ہے۔ یاد رہے کہ ان پر پہلے بھی اس بات کی تنقید ہوتی ہے کہ وہ لاہور کے صحافیوں کا سامنا کرنے سے گبھراتے ہیں جبکہ کراچی کے صحافیوں کے ساتھ ان کا رویہ دوستانہ ہوتا ہے۔اس کا ثبوت انہوں نے کچھ دن پہلے ایک سوال کے جواب میں نازیبا الفاظ استعمال کر کے دیا تھا۔

Read 195 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto