آزاد کشمیر میں جلد سونامی آنے والی ہے، انتخابات میں بھرپور حصہ لینگے: کپتان

جمعرات, 04 فروری 2016 18:18

اسلام آباد: چیئرمین تحریک انصاف عمران خان نے کہا ہے کہ آزاد کشمیر میں بھی جلد سونامی آنے والی ہے۔ انہوں نے آزاد کشمیر کے عام انتخابات میں بھرپور طریقے سے حصہ لینے کا اعلان کیا ہے۔ 

تحریک انصاف آزاد کشمیر کے الیکشن آفس کے افتتاح کے موقع پر خطاب میں عمران خان نے کہا کہ آزاد کمشیر کے الیکشن میں اچھی شہرت کے حامل امیدواروں کو ٹکٹ دئیے جائیں گے۔ انہوں نے کہا کہ آزاد کشمیر میں چیف الیکشن کمشنر کا تقرر نہ ہونا ن لیگ کی بدنیتی کو ظاہر کرتا ہے۔ مسلم لیگ ن دھاندلی کے بغیر الیکشن نہیں جیت سکتی۔ عمران خان کا کہنا تھا کہ وہ جلد آزاد کشمیر کا دورہ کر کے پارٹی کی انتخابی مہم میں حصہ لیں گے۔ انہوں نے کہا کہ حکومت نے پاکستان کی تاریخ میں سب سے زیادہ قرضے لے کر قوم کو مقروض بنا دیا ہے۔

Read 253 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto