الیگزینڈر اینڈرسن دنیا کی کم عمر ترین ارب پتی لڑکی

منگل, 10 جنوری 2017 13:38

یہ بات تو سچ ہے کہ جو لوگ امیر ہوتے ہیں ، ان کے شوق بھی نوابی ہوتے ہیں، الیگزینڈر اینڈرسن دنیا کی سب سے کم عمرارب پتی لڑکی ہے اور خاص بات یہ ہے کہ اس لڑکی کے شوق دیکھ کر آپ بھی حیران رہ جائیں گے۔

الیگزینڈر اینڈرسن دنیا کی سب سے کم عمر ارب پتی لڑکی ہیں، اینڈرسن کی عمر 19 سال ہیں، اینڈرسن کو گھڑسواری کا بہت شوق ہے، اسی لئے ذاتی طور پر 1.2 ارب ڈالر کی مالک ہونے کے بعد بھی اینڈرسن اپنے گھر میں اپنے گھوڑے کے ساتھ زیادہ نظر آتی ہیں ۔

الیگزنڈر اینڈرسن کا تعلق ناروے سے ہے اور وہ اپنے ملک کی نویں امیر ترین شخصیت ہیں، ناروے کا یہ پورا خاندان اعلیٰ نسل کے گھوڑے پالنے کے حوالے سے مشہور ہے۔

اینڈرسن مسلسل سوشل میڈیا پر آپ گھڑ سواری کی تصاویر پوسٹ کرتی رہتی ہیں جبکہ ساتھ ہی اینڈرسن کو باہر گھومنے اور مذاق کرنے کا بھی شوق ہے ۔
اور وہ جرمنی میں رہتی ہیں ۔

الیگزینڈر اینڈرسن اور ان کی بہن كیتھرينا کو ان کے باپ جوہان اینڈرسن نے اپنی خاندانی کمپنی کے 42-42 فیصد حصہ کا مالک بنایا ہے۔

فوربس میگزین کی جانب سے جاری امیر لوگوں کی فہرست میں اینڈرسن 1476 ویں نمبر پر ہے۔

Read 1456 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto