خواتین کو مردوں کے برابر معاوضہ ملنا چاہیے، سوناکشی

جمعہ, 11 مارچ 2016 14:10

ایک تقریب کے دوران سوناکشی کا کہنا تھا ’آج کی خواتین اپنی رائے کا اظہار کرتی نظر آتی ہیں اور یہ تبدیلی صرف شوبز میں ہی نہیں ہر شعبہ میں ہونی چاہیے‘۔

سوناکشی کا مزید کہنا تھا ’چاہے کھیل کا میدان ہو، بزنس ہو، اداکاری ہو یا کوئی اور شعبہ خواتین کو ہر جگہ مردوں کے برابر معاوضہ ملنا چاہیے کیوں کہ یہ ان کا حق ہے‘

سوناکشی کا شوبز میں موجود اداکاراؤں کے کم معاوضے کے حوالے سے کہنا تھا ’مجھے امید ہے یہ فرق بہت جلد ختم ہوگا، عزت اور شہرت حاصل کرنے کے لیے یہ نہیں دیکھا جاتا کہ آپ مرد ہیں یا عورت، اگر شوبز میں مجھے اب کوئی فرق نظر آتا ہے تو وہ صرف معاوضہ دینے میں فرق ہے جو اب بھی موجود ہے‘۔

سوناکشی کا کہنا تھا کہ خواتین کو بااختیار بنانے کے لیے ابھی مزید بہتری کی ضرورت ہے، آج کل لوگ بہت کچھ جانتے ہیں اور وہ ان افراد کی شکر گزار ہیں جو خواتین کے حقوق کے لیے کھڑے ہوتے ہیں اور ان کو بااختیار بنانے کے لیے آواز اٹھاتے ہیں۔

 

Read 1037 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto