لاہور: مشرف کو باہر جانے کی اجازت دینے پر پیپلز پارٹی کا مظاہرہ:حکومت کے خلاف زبردست نعرے بازی

جمعہ, 18 مارچ 2016 19:07

لاہور: سابق صدر پرویزمشرف کو باہر جانے کی اجازت دینے پر پیپلز پارٹی نے لاہور میں احتجاجی مظاہرہ کیا جس میں کارکنوں نے حکومت کے خلاف زبردست نعرے بازی کی۔
پیپلز پارٹی کے سینکڑوں کارکن لاہور پریس کلب کے باہر جمع ہوئے ۔ان کارکنوں نے سابق صدر کا پتلا بھی نذر آتش کیا۔اس موقع پر ٹریفک کا نظام گھنٹوں معطل رہا جس سے شہریوں کو مشکلات کا سامنا کرنا پرا۔ پارٹی کارکنوں نے اس موقع پر مشرف اور وفاقی حکومت کیخلاف زبردست نعرے بازی کی ۔ مظاہرین کا کہنا تھا کہ نواز حکومت نے مشرف سے اپنا مک مکا ثابت کر دیا ہے جس طرح مشرف نے ان کو واپس آنے دیا اسی طرح نواز شریف نے ان کو باہر جانے کی اجازت دے کر ان کا احسان اتارا۔ان کا کہنا تھا کہ مشرف کو بیماری کا بہانہ بنا کر باہر بھیجا گیا لیکن مشرف نے دبئی میں جاتے ہی اپنی پارٹی کا اجلاس طلب کر لیا یہ کون سی بیماری ہے جس کو بنیاد بنا کر مشرف کو جانے دیا گیا۔

Read 235 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto