کردار چھوٹا بڑا نہیں پر فارمنس اہم ہوتی ہے، صبور علی

ہفتہ, 09 اپریل 2016 22:21

لاہور: کردار چھوٹا بڑا نہیں بلکہ پرفارمنس اہم ہوتی ہے، چیلنجنگ کردار کرناچاہتی ہوں ’’ایکٹر اِن لاء‘‘ میں کیریئر اہم ترین کردار کر رہی ہوں۔

ان خیالات کا اظہار ماڈل واداکارہ صبور علی نے اپنے ایک انٹرویو میں کیا ۔ اداکارہ کا کہنا تھا کہ چند برسوں میں اچھی فلمیں بننے لگی ہیں اور اس میں کام کرنے والوں کی اکثریت ٹی وی سے ہی ہے ۔ اسی لیے مجھے فلم کرتے ہوئے کسی قسم کی پریشانی کا سامنا نہیں کرنا پڑا ۔ ٹی وی ڈرامہ اور فلم کے سوال پر ان کا کہنا تھا کہ فلم کا فاسٹ ٹیمپو ہے، ’’ایکٹر ان لاء‘‘ میں فہد مصطفی کی چھوٹی بہن کا رول کر رہی ہوں ۔ہدایتکار نبیل قریشی ’’نامعلوم افراد‘‘ جیسی کامیاب فلم بنا چکے۔

جس کو باکس آفس پر فلم بینوں نے پسند بھی کیا ۔ وہ اپنی اس فلم پر بھی بھرپور محنت کر رہے ہیں، اپنے کردار سے پوری طرح مطمئن ہوں ۔ میرے نزدیک فنکار کی پرفارمنس اہم ہوتی ہے،اگر آپ کے اندر کچھ کرنے کا جذبہ ہے تو چند سین میں ہی فنکار دیکھنے والوں کی توجہ حاصل کرلیتا ہے۔ اداکارہ کا کہنا تھا کہ میری بہن سجل علی اداکاری اور ماڈلنگ کے حوالے سے اپنی ایک پہچان رکھتی ہیں ، ان کا نام اور شہرت بطور اداکارہ وماڈل میری ذمے داری اور زیادہ بڑھا دیتی ہے۔

اسی لیے اپنے ہر پروجیکٹ کو بہتر سے بہتر کرنے کے لیے کوشاں رہتی ہوں۔ صبور علی نے کہا کہ پاکستانی فنکار بھارت میں بھی بے حد مقبول ہیں ، اسی لیے انھیں بولی وڈ فلموں میں سائن کیا جارہا ہے ۔ ہمارے ہاں بھی بولی وڈ فنکاروں کو سائن کرنے لگے ہیں جو خوش آئند بات ہے ۔ ’’ایکٹر ان لاء‘‘ میں بولی وڈ کے معروف اداکار اوم پوری کے ساتھ کام کرکے اچھا لگا ۔انھوں نے کہا کہ ’’ایکٹر ان لاء‘‘ کے طرح کسی پروجیکٹ کی آفر ہوئی تو ضرور کام کروں گی ۔

Read 829 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto