جس دن پرویز رشید نے سچ بولا وہ ان کی سیاست کا آخری دن ہوگا: شیخ رشید

پیر, 11 اپریل 2016 16:55

اسلام آباد: عوامی مسلم لیگ کے سربراہ شیخ رشید احمدکو ایک طویل مدت بعد اسمبلی میں بولنے کی اجازت مل گئی اور انہوں نے اسمبلی میں خطاب کرتے ہوئے کہا کہ جس دن پرویز رشید نے سچ بول دیا وہ ان کی سیاست کا آخری دن ہوگا۔
تفصیلات کے مطابق شیخ رشید احمد نے اپوزیشن کی تقریریں پی ٹی وی کی جانب سے بلیک آوٹ کیے جانے پر پرویز رشید کیخلاف تحریک استحقاق جمع کرائی جس پر انہیں اسمبلی میں بات کرنے کی اجازت مل گئی۔ اسمبلی فورم پر اظہار خیال کرتے ہوئے شیخ رشید کا کہنا تھا کہ میں نے نماز فجر کے بعد تحریک استحقاق جمع کرائی ہے پرویز رشید نے کہا کہ سپیکر کے حکم پر پی ٹی وی نے تقریروں کو بلیک آوٹ کیا اور میڈیا نمائندگان نے اپنے موبائل سے ویڈیو بنا کر قوم کو دکھائی۔ سپیکر ایاز صادق نے کہا کہ مجھ سے براہ راست کوریج کے حوالے سے کسی نے رابطہ نہیں کیا جس پر شیخ رشید نے کہا کہ سپیکر صاحب آپ نے تو پرویز رشید کے بیان کی تردید کردی جس دن پرویز رشید نے سچ بولا وہ ان کی سیاست کا آخری دن ہوگا۔

Read 206 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto