پاناما حکومت نے غلط بیانی پر وزیرخزانہ اسحاق ڈار سے تحریری معافی مانگ لی

منگل, 19 اپریل 2016 19:05

اسلام آباد: پاناما کے نائب وزیرخزانہ کی جانب سے غلط بیانی کرنے پر پاناما حکومت نے وزیرخزانہ اسحاق ڈار سے تحریری طور پر معافی مانگ لی۔

 پاناما لیکس کے بعد وزیرخزانہ اسحاق ڈار اور پاناما کے نائب وزیرخزانہ آئیون زرک کے درمیان ملاقات کی بے بنیاد خبر پر پاناما حکومت نے اسحاق ڈار سے تحریری طور پر معافی مانگ لی جب کہ اس حوالے سے  پاناما حکومت نے وزارت خزانہ کو معافی پر مشتمل مراسلہ بھی ارسال کردیا جس میں وضاحت کی گئی ہے کہ نائب وزیرخزانہ آئیون زرک نے پاکستانی وزیرخزانہ اسحاق ڈار سے نہیں بلکہ سیکرٹری خزانہ وقار مسعود سے ملاقات کی تھی جب کہ حکومت نے اسحاق ڈار سے معافی بھی مانگی ہے۔

گزشتہ دنوں پاناما کے نائب وزیرخزانہ نے ایک انٹرویو میں  پاناما لیکس منظرعام پر آنے کے بعد پاکستان کے وزیرخزانہ اسحاق ڈار سے ملاقات کا حوالہ دیا تھا جس کے بعد پاکستان میں مختلف چہ مگوئیاں کی جانے لگیں تاہم پاناما کے نائب وزیرخزانہ نے خود ہی اس کی تصحیح کرلی کہ انہوں نے وزیرخزانہ اسحاق ڈار سے نہیں بلکہ سیکرٹری خزانہ وقار مسعود سے ملاقات کی تھی۔

Read 318 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto