وزیراعظم کی ایوان میں آمدکا اعلان،اپوزیشن کا سوالنامہ تیار کرنے کا فیصلہ

منگل, 10 مئی 2016 11:53

پاکستان تحریک انصاف کے رہنما جہانگیر ترین نے کہا ہے کہ جمعہ کو وزیراعظم کی قومی اسمبلی میں آمد کا فیصلہ خوش آئند ہے،نواز شریف کی ایوان میںموجودگی ہی نہیں بلکہ سوالوں کے جواب بھی چاہتے ہیں۔

جہانگیر ترین نے کہا کہ اپوزیشن نے وزیراعظم سے سوالات پوچھنے کیلئے سوالنامہ تیار کرنے کا فیصلہ کیا ہے جو کہ اپوزیشن جماعتیں باہمی مشاورت سے کل تک تیار کرلیں گی۔انہوں نے بتایا کہ شاہ محمود کل اسمبلی میں سوالنامہ پیش کریں گے۔ان کا مزید کہنا تھا کہ سوالنامہ میں جو سوالات شامل ہوں گے ان میں پاناما میں سرمایہ کاری سے متعلق پوچھیں گے اور یہ بھی پوچھیں گے کہ رقم پر کتنا ٹیکس ادا کیا گیا۔

خیال رہے کہ آج قومی اسمبلی کے اجلاس میں وزیراعظم کے نہ آنے پر اپوزیشن جماعتوں نے اسمبلی سے واک آﺅٹ کیا جس پر وزیراطلاعات کی جانب سے بتایا گیا کہ وزیراعظم نواز شریف جمعہ کو اجلاس میں شریک ہوں گے۔

Read 539 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto