عمران خان کو شیروانی پہننے کا بہت شوق ہے ،اتنا ہی شوق ہے تو پہن کر گھومیں پھریں :حمزہ شہباز

پیر, 16 مئی 2016 18:20

لاہور: وزیراعلیٰ پنجاب شہبازشریف کے صاحبزادے حمزہ شہباز نے کہاہے کہ عمران خان کو شیروانی پہننے کا بہت شوق ہے ،شیروانی کا اتنا ہی شوق ہے تو پہن کر گھومیں اور پھریں ۔
تفصیلات کے مطابق حمزہ شہباز کا کہناتھا کہ وزیراعظم نوازشریف قومی اسمبلی میں آج اپنا موقف پیش کریں گے،پاناما لیکس میں نوازشریف کا نام کہیں نہیں ہے ،شریف فیملی نے آج تک ایک پائی بھی معاف نہیں کروائی ہے ۔انہوں نے کہا کہ جہانگیر ترین نے قرض معاف کروائے ،آف شور کمپنی کے مالک ہیں ،تابڑ توڑ حملے کرنے والوں کی اپنی آف شور کمپنی نکل آئی ہیں ،پوری قوم جانتی ہے کہ علیم خان قضبہ مافیہ ہیں ۔انہوں نے کہا کہ عمران خان کو رات میں بھی کرسی ک خواب آتے ہیں ،عمران خان قوم کا وقت ضائع نہ کریں ۔

Read 1548 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto