پیراعجاز شاہ نے عمران خان کو بھی مشورہ دیدیا

پیر, 16 مئی 2016 19:23

اسلام آباد: سابق صدر آصف علی زرداری سے تعلقات کی وجہ سے شہرت یافتہ پیراعجاز شاہ نے پاکستان تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان کو بھی مشورہ دیدیاتاہم یہ واضح نہیں ہوسکا کہ اُنہوں نے کیاکہا۔ 
تفصیلات کے مطابق پارلیمنٹ کے اجلاس میں شرکت کے لیے آنے پر عمران خان اور پیراعجاز شاہ کی پارلیمنٹ ہاﺅس کی گیلری میں ملاقات ہوئی اور عمران خان تھوڑا جھک کر پیراعجاز سے ملے جبکہ پیراعجاز نے عمران خان کے کان میں کچھ کہا۔ عینی شاہدین کاکہناتھاکہ پیراعجاز نے عمران خان کو بوسہ دیا۔عمومی طورپریہی کہاجاتاہے کہ پیراعجازشاہ کے مشورے کے بغیرآصف علی زرداری نہیں کوئی کام نہیں کرتے جبکہ پیپلزپارٹی کے دورحکومت میں پیراعجاز شاہ زیادہ وقت ایوان صدر میں گزارتے تھے اور آج وہ خصوصی طورپر پارلیمنٹ کے اجلاس کی کارروائی دیکھنے کے لیے پارلیمنٹ میں آئے ہیں ۔

Read 887 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto