جماعت اسلامی، مسلم لیگ (ف) کا سندھ میں کرپشن کیخلاف الائنس بنانے کا اعلان

ہفتہ, 30 جنوری 2016 16:24

کراچی (مانیٹرنگ ڈیسک) سراج الحق اور پیر پگاڑا نے سندھ میں کرپشن کے خلاف الائنس بنانے کا اعلان کردیا ہے۔
تفصیلات کے مطابق امیرجماعت اسلامی سراج الحق نے مسلم لیگ فنکشنل کے سربراہ پیر پگاڑا سے ملاقات کی ۔ ملاقات کے دوران دونوں رہنماوں نے موجودہ ملکی صورتحال پر تبادلہ خیال کیا اور کرپشن کیخلاف الائنس بنانے کا اعلان کیا۔ 
ملاقات کے بعد مشترکہ پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے امیرجماعت اسلامی سراج الحق کا کہنا تھا کہ پیر پگارا سے ملک کی موجودہ صورتحال پر بات چیت ہوئی ۔ مارچ میں کرپشن کیخلاف جدو جہد کرنے کا فیصلہ کیا، ملک میں کرپشن میں کوئی کمی نہیں آئی اور روز بروز بڑھ رہی ہے، حکومت کی کوئی بھی معاشی پالیسی نہیں ہے حکمران بیرون ملک کے چکر لگارہے ہیں ۔ اندرون سندھ قانون نام کی کوئی چیز نہیں ہے ملک کو خوشحال اور مضبوط دیکھنا چاہتے ہیں۔
اس موقع پر مسلم لیگ فنکشنل کے سربراہ پیرصبغت اللہ شاہ راشدی کا کہنا تھا کہ سراج الحق سے پاکستان کی موجودہ صورتحال پر گفتگو ہوئی ، کرپشن کے خلاف مہم میں جماعت اسلامی کے ساتھ ہیں اور کرپشن کیخلاف سندھ میں الائنس بنارہے ہیں۔ حکومت نے امن وامان کی تمام ذمہ داری سیکیورٹی اداروں پر ڈال دی کراچی میں پولیس پر الزامات لگائے جارہے ہیں جبکہ رینجرز کو توسیع بھی نہیں دی جارہی۔کچھ باتیں ڈاکٹر عاصم نے بتائی ہیں اور کچھ عزیر بتائے گا اصل مسئلہ یہ ہے کہ عزیز بتائے گا کہ کس کس کے کہنے پر کس کس کو قتل کیا۔حکمرانوں کو پتا ہے کہ کرپشن کے کیس میں نیب سے مک مکا ہوجائے گا کرپشن پر حکمرانوں کو کوئی پریشانی نہیں ہے۔

Read 62 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto