حامد خان کا پرویز خٹک پر کرپشن کا الزام،وزیراعلیٰ نے تردید کرد ی اور مناظرے کا چیلنج دیدیا

جمعہ, 12 فروری 2016 23:42

پشاور(مانیٹرنگ ڈیسک)سابق سربراہ احتساب کمیشن حامد خان نے وزیراعلیٰ پرویز خٹک پر سنگین ترین الزام عائد کرتے ہوئے کہاہے کہ پرویز خٹک اربوں روپوں کی کرپشن میں ملوث ہیں تاہم وزیراعلیٰ نے ان الزامات کی تردید کر دی ہے ۔
نجی ٹی وی چینل کے مطابق حامد خان نے کہاہے کہ پاکستان تحریک انصاف کے دو وزرا ءاور کئی ارکان اسمبلی کیخلاف بھی تحقیقات ہو رہی ہیں جبکہ وزیراعلیٰ پرویز خٹک اربوں روپوں کی کرپشن میں ملوث ہیں اور ان کیخلاف ریفرنس بھی تیار ہے ۔جس پر وزیراعلیٰ پرویز خٹک نے رد عمل دیتے ہوئے کہاہے کہ احتساب کمیشن کے سابق ڈی جی کے پاس کوئی ثبوت ہیں تو سامنے لائیں ،ان کے خلاف کوئی انکوائری نہیں ہو رہی ہے اور نہ ہی کوئی ریفرنس ہے کیونکہ میں نے کوئی غیر قانونی کام نہیں کیاہے۔
وزیراعلیٰ کا کہناتھا کہ صوبائی احتساب کمیشن کے سربراہ نے استعفیٰ دینے کے بعد الزامات کا سلسلہ شروع کر دیاہے ،وہ حامد خان کے ساتھ کسی بھی فورم پر مناظرے کیلئے تیار ہیں ۔

Read 228 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto