ناقص سکیورٹی، خیبر پختونخوا کی 3سینٹرل جیلیں سکیورٹی رسک قرار

جمعرات, 31 مارچ 2016 16:36

پشاور : سکیورٹی اداروں نے خیبر پختونخوا کی تین سینٹرل جیلوں کو سکیورٹی رسک قرارد یدیا ۔
ذرائع کے مطابق سکیورٹی اداروں نے رپورٹ مرتب کر کے صوبائی حکومت کو ارسال کر دی ہے جس میں نشاندہی کی گئی ہے کہ مردان ، ہری پور اور پشاور سینٹرل جیلیں سکیورٹی کے حوالے سے ہائی رسک ہیں اوران جیلوں کی سکیورٹی انتہائی ناقص ہے۔

رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ مردان اور ہری پور سینٹرل جیل کی سکیورٹی انتہائی رسک پر ہے جبکہ صوبے کی دیگر جیلوں کے حوالے سے بھی بتایا گیا ہے کہ متعدد جیلوں میں نہ تو سکینر ہیں اور نہ ہی حفیہ کیمرے لگائے گئے ہیں جبکہ جیلوں کی دیواروں پر خاردار تاریں بھی نہیں ہیں۔ ذرائع کا بتایا کہ رپورٹ میں اس بات کو بھی واضع کیا گیا ہے کہ پولیس کے علاوہ جیل حکام اور پولیس کے علاوہ مقامی انتظامیہ کو بھی رپورٹ ارسال کی جا چکی ہے مگر اس کے باوجود سینٹرل جیلوں کی سکیورٹی بہتر بنانے کیلئے خاطر خواہ اقدامات نہیں کئے گئے۔

Read 160 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto