پاناما کیس کے سلسلے میں لندن میں انویسٹی گیشن کمپنیوں سے ملاقاتیں کروں گا۔ عمران خان

جمعرات, 14 اپریل 2016 12:33

یئرمین تحریک انصاف عمران خان نے کہا ہے کہ فنڈ ریزنگ کے سلسلے میں میرا دورہ پہلے سے ہی طے شدہ تھا لندن میں 2 سے 3 انویسٹی گیشن کمپنیوں سے ملاقاتیں کروں گاپاناما لیکس کا سلسلہ اب کہیں نہیں جائے گا 24 اپریل کو آئندہ کے لائحہ عمل کا اعلان کروں گا۔
میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے عمران خان کا کہنا تھا کہ دونوں بڑی جماعتیں ایک دوسرے کو بلیک میل کرتی آرہی ہیںیہ صرف اس لیے بچتے رہے ہیں کیونکہ انگلیاں اٹھانے والوں پر بھی مقدمات درج ہیں چوہدری نثار نے خورشید شاہ کی فائلز کیوں رکھی ہوئی ہیں۔ جب بھی کوئی کرپشن کی بات کرے تو جمہوریت خطرے میں پڑجاتی ہے جمہوریت کی آڑ لے کر یہ لوگ چھپ جاتے ہیں ۔

انہوں نے کہا کہ ساڑھے 6 سو کروڑ کے گھر کیلئے پیسہ کہاں سے آیا؟پاناما لیکس کو کوئی بھی اپوزیشن کی سازش قرار نہیں دے سکتا ۔ جمہوریت تو آئس لینڈ میں ہے جہاں وزیر اعظم نے استعفیٰ دیا ہے جبکہ پاناما لیکس کے معاملے پر 3 وزرائے اعظم مستعفی ہو چکے ہیں، برطانوی وزیر اعظم نے ہاوس آف کامن میں اس معاملے پر بات کی اور ان پر بھی استعفیٰ کیلئے دباو بڑھ رہا ہے۔

Read 278 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto