پانامہ لیکس پر وزیراعظم نے کمیشن قائم کر دیا، دودھ کا دودھ اور پانی کا پانی ہو جائے گا: وزیراعلیٰ پنجاب

پیر, 25 اپریل 2016 13:17

بہاولپور : وزیراعلیٰ پنجاب شہباز شریف نے کہا ہے کہ وزیراعظم نواز شریف نے پانامہ لیکس معاملے پر کمیشن قائم کر دیا ہے، اب دودھ کا دودھ اور پانی کا پانی ہو جائے گا۔ 
تفصیلات کے مطابق بہاولپور میں گندم کی فصل کی کٹائی کے افتتاح کے بعد تقریب سے خطاب کرتے ہوئے شہباز شریف نے کہا کہ اللہ تعالی نے اس بار بھی بمپر فصل کا عطیہ دیا ہے اور یہ سب کچھ کسانوں کی محنت کا نتیجہ ہے جبکہ حکومت نے اس بار 40 لاکھ ٹن گندم خریدنے کا منصوبہ بنایا ہے۔ 
انہوں نے مزید کہا کہ موجودہ دور حکومت میں ہزاروں میگاواٹ بجلی کے منصوبے بنائے جا رہے ہیں جس سے مخالفین کی نیندیں حرام ہو گئی ہیں، مخالفین کے ہر جھوٹ کا جواب دیا جائے گا، وزیراعظم نے پانامہ لیکس کے معاملے پر کمیشن قائم کر دیا ہے ، اب دودھ کا دودھ اور پانی کا پانی ہو جائے گا۔

 

Read 241 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto