سوچتا ہوں ،کاش میں بھی ’’عورت ‘‘ہوتالیکن مجھ میں ان جیسا ’’حوصلہ‘‘ کہاں: شاہ رخ خان

منگل, 08 مارچ 2016 20:01

ممبئی : بالی ووڈ سپر اسٹار شاہ رخ خان نے خواتین کے عالمی دن کے موقع پر ایک ایسی خواہش کا اظہار کیا ہے جس سن کر آنکھیں کھلی کی کھلی رہ جائیں ۔

سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر ’’خواتین کے عالمی دن ‘‘کے موقع پر اپنی ’’ٹویٹ ‘‘ میں بالی ووڈ کنگ شارخ خان کا کہنا تھا کہ کبھی کبھی ان کے ذہن میں خیال آتا ہے کاش وہ بھی ایک ’’عورت ‘‘ ہوتے ،لیکن پھر فورا ہی میں سوچتا ہوں اور احساس ہوتا ہے کہ مجھ میں حوصلہ ،قربانی دینے کا جذبہ ،بے لوث محبت اور خواتین جیسی خوبصورتی نہیں ۔شارخ خان کا کہنا تھا کہ میں ’’خواتین کے عالمی دن‘‘ کے موقع پر دنیا بھر کی خواتین سے کہنا چاہتا ہوں کہ میں آپ کا فین ہوں ،میں آپ سب سے ایک جیسی محبت کرتا ہوں ۔انہوں نے کہا کہ خواتین جو بھی کام کرنا چاہیں انہیں اس کی مکمل آزاد ی ملنی چاہئے اور ہماری طرف سے اس کی مکمل حوصلہ افزائی ،میں اس دن کے موقع پر تمام خواتین کا شکریہ ادا کرتا ہوں ۔

Read 1166 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto