رانا ثناء اللہ دہشتگردوں کے سہولت کار ہیں: صاحبزادہ حامد رضا

بدھ, 30 مارچ 2016 19:21

پاکستان سنی اتحاد کونسل کے سربراہ صاحبزادہ حامد رضا نے میانوالی میں پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے کہا ہے کہ دینی جماعتوں کا اتحاد وقت کا تقاضا ہے۔ میانوالی میں صحافیوں سے گفتگو کرتے ہوئے سنی اتحاد کونسل کے سربراہ کا کہنا تھا کہ مسلم لیگ نون کی حکومت اپنی صفوں میں موجود دہشت گردوں کے حامیوں کو پکڑے۔ چیئرمین سنی اتحاد کونسل پاکستان صاحبزادہ حامد رضا نے کہا ہے کہ دینی جماعتوں کا اتحاد وقت کا تقاضا ہے، حکومت امن پسند سنی عوام پر دہشت گردی کا لیبل لگا کر ملک میں انتشار پیدا کرنے کے درپے ہے، دہشت گردی کی وارداتوں میں وزیر قانون پنجاب دہشتگردوں کے سہولت کار ہیں، پنجاب میں آپریشن بہت پہلے ہونا چاہے تھا، خانقاہوں سے نکل کر رسم شبیری کا وقت آپہنچا ہے۔

پریس کا نفرنس سے خطاب کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ نون لیگی حکومت اپنی صفوں میں موجود دہشت گردوں کے حامیوں کو پکڑے۔ انہوں نے مزید کہا کہ حقوق نسواں بل کا پہلا شکار وزیر قانون پنجاب رانا ثناء ﷲ ہوں گے، کیونکہ گھر میں ان کی کیا عزت ہے پورا فیصل آباد جانتا ہے۔ انہوں نے کہا کہ پاکستان عوامی تحریک کے ساتھ مسلسل رابطہ میں ہیں، عید کے بعد حکومت کے خلاف تحریک کا باضابطہ اعلان ہوگا، اگست میں حکومت کا بوریا بستر گول کر دیں گے، علامہ طاہر القادری اور دیگر دینی جماعتوں کے ساتھ گرینڈ الائنس کیلئے مشاورت کا سلسلہ جاری ہے، ممتاز قادری نے سوئی ہوئی قوم کو جگا دیا ہے، اب گھروں میں بیٹھنے کا وقت نہیں رہا۔

Read 413 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto