امریکی صدر نے پریانکا کو مدعو کرلیا

پیر, 04 اپریل 2016 21:35

واشنگٹن: امریکی صدر برراک اوباما نے بالی ووڈ میں جنگلی بلی کے نام سے مشہور اداکارہ پریانکا چوپڑا کو کھانے پر وائٹ ہاؤس مدعو کرلیا ہے۔

بالی ووڈ اداکارہ پریانکا چوپڑا کا شمار بھارتی فلم نگری کے صف اول اداکاراؤں میں ہوتا ہے یہی وجہ ہے کہ دنیا بھر میں ان کے مداحوں کی بڑی تعداد موجود ہے جب کہ اداکارہ بھارتی فلم نگری میں کامیابیاں سمیٹنے کے بعد ہالی ووڈ میں بھی قدم جمانے میں کامیاب ہوگئیں ہیں جس کے بعد اب انہیں ہالی ووڈ میں ایک اور منفرد اعزاز حاصل ہوگیا ہے۔

میڈیا رپورٹس کے مطابق امریکی صدر براک اوباما نے بالی ووڈ اداکارہ پریانکا چوپڑا کو وائٹ ہاؤس میں کھانے کی دعوت پر مدعو کرلیا ہے جہاں ان کے ہمراہ ہالی ووڈ اداکاربریڈلی کارپر اور لوسی لیو سمیت صف اول کے اداکار شریک ہوں گے جب کہ اداکارہ نے وائٹ ہاؤس میں کھانے کی دعوت کو اپنے لیے اعزاز قرار دیا ہے تاہم وائٹ ہاؤس میں کھانے کی تقریب رواں ماہ کے اواخر میں منعقد کی جائے گی۔

واضح رہے کہ بالی ووڈ اداکارہ پریانکا چوپڑا ہالی ووڈ فلم ’’بے واچ‘‘ کی شوٹنگ میں مصروف ہیں جس میں وہ ہالی ووڈ کے سپر اسٹار ڈین جانسن کے مدمقابل مرکزی کردار ادا کریں گی۔

Read 536 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto