عمران خان کا پی ٹی وی سے خطاب کا اعلان، ایاز صادق نے پرویز رشید کا موقف مسترد کر دیا

جمعہ, 08 اپریل 2016 21:41

اسلام آباد: قومی اسمبلی کے سپیکرایاز صادق نے پی ٹی وی پر قومی اسمبلی کی تقریر سپیکر کی اجازت سے دکھانے کے اختیار کے موقف کو مسترد کر دیاہے ۔
نجی ٹی وی چینل سے خصوصی گفتگو کرتے ہوئے سپیکر قومی اسمبلی ایاز صادق نے کہاہے کہ پی ٹی وی پر قومی اسمبلی کی کوریج لائیو دیکھانے میں میرا کوئی عمل دخل نہیں ہے ،پی ٹی وی میرے ماتحت ادارہ نہیں ہے ،حکومت اپنی مرضی سے لائیوکوریج کرواتی ہے ۔ایاز صادق کا کہناتھا کہ کونسی کوریج لائیو کرنی ہے میرے نوٹس میں نہیں لایا جاتاہے ،مجھ آج تک وزارت اطلاعات نے کبھی اجازت نہیں لی،ہم نے کبھی کسی کو کوریج سے روکا ہے اور نہ ہی کبھی کوریج کی ہدایت جاری کیں ہیں ۔
واضح رہے کہ عمران خان نے اتوار کی شام چھے بجے قوم سے خطاب کرنے کا اعلان کیا تھا اور اس حوالے سے پی ٹی وی کو مراسلہ ارسال کر دیا گیاتھا ۔پر پرویز رشید نے پریس کانفرنس کے دوران موقف اختیار کیا تھا کہ قومی اسمبلی میں سپیکر اور چیئرمین سینٹ کی اجازت سے تقریر ٹی وی پر دکھائی جاتی ہے جسے ایاز صادق نے مسترد کر دیاہے۔

Read 574 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto