پنجاب میں انٹیلی جنس معلومات کی بنیاد پر دہشت گردوں کے خلاف آپریشن جاری رکھنے کا فیصلہ

ہفتہ, 09 اپریل 2016 20:46

لاہور: پنجاب میں سیاسی قیادت اور عسکری قیادت نے دہشت گردوں، جرائم پیشہ افراد اور ان کے سہولت کاروں کے خلاف انٹیلی جنس معلومات کی بنیاد پر آپریشن جاری رکھنے کا فیصلہ کیا ہے۔ 

پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ آئی ایس پی آر کے مطابق وزیراعلیٰ پنجاب اور کور کمانڈر لاہور کی سربراہی میں جوائنٹ آپریشن کوآرڈینیشن کمیٹی کا اجلاس ہوا۔ جس میں دیگر عسکری اور سول حکام نے بھی شرکت کی ۔ اجلاس کے دوران پنجاب بھر میں دہشت گردوں کے خلاف کیا جانے والے آپریشن کا جائزہ لیا گیا۔

اجلاس میں اس بات کا فیصلہ  کیا گیا ہے کہ پنجاب میں انٹیلی جنس بنیادوں پر دہشت گردوں اور سہولت کاروں کے خلاف بلاامتیاز آپریشن جاری رکھا جائے گا۔ ان  کارروائیوں میں  سیکیورٹی فورسز ، سی ٹی ڈی ، رینجرز اور پولیس کے اہلکار مشترکہ طور پر شامل ہوں گے ۔ آپریشن کے دوران سول اور فوجی انٹیلی جنس اداروں کو بھی پاک فوج ،رینجرز اور پولیس کی مدد حاصل ہوگی جب کہ تمام فورسز کو مختلف اہداف پر آپریشن کرنے کی ہدایات بھی جاری کی گئی ہیں ۔

Read 433 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto