مال روڈ پر جلسے میں خطرہ ہو سکتاہے،اس کے باوجود بھی آپ جلسہ کریں گے:عمران خان

ہفتہ, 30 اپریل 2016 20:53

لاہور : پاکستان تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان نے کہاہے کہ وہ سوچ رہے ہیں کہ کسے میری اتنی فکر ہوسکتی ہے اور ایک ہی نام میر ے ذہن میں آتاہے اور وہ نوازشریف کاہے ۔
نجی ٹی وی چینل  نیوز کے پروگرام میں صحافی معید پیر زادہ نے عمران خان سے سوا ل کیا کہ لاہور مال روڈ پر جلسے میں دہشتگردی کا خطرہ ہے اورکیا آپ جلسہ کریں گے کل مال روڈ پر جس پر عمران خان نے جواب دیتے ہوئے کہا کہ وہ یہی سوچ رہے ہیں کہ کس کو ان کی اتنی فکر ہوسکتی ہے ،ایک ہی نام ذہن میں آتاہے اور وہ ہے نوازشریف کیونکہ نوازشریف کو پتہ ہے کہ وہ باقیوں کو تو منا لیں گے لیکن عمران خان نہیں مانے گا ،اور بار بار کہے گا کہ بتاﺅ تمہاراپیسہ باہر کیسے گیا ۔

Read 801 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto