بالی ووڈ فلم ’’باغی‘‘ ریلیز کے پہلے دن سب سے زیادہ کمائی کرنے والی تیسری فلم بن گئی

ہفتہ, 30 اپریل 2016 21:00

کراچی: پاکستان کے سب سے بڑے ایکسپریس میڈیا گروپ  کے تعاون سے ریلیز ہونے والی فلم ایکشن تھرل اور رومانوی فلم ’’باغی‘‘ نے دنیا بھر میں باکس آفس پر دھوم مچادی ہے اور ریلیز کے پہلے ہی روز 17 کروڑ سے زائد کا بزنس کرلیا ہے۔

بالی ووڈ کی ایکشن تھرل اور رومانوی فلم ’’باغی‘‘ نے اپنی ریلیز کے ساتھ ہی باکس آفس پر دھوم مچادی ہے جس کے بعد فلم رواں سال کی سب سے زیادہ کمائی کرنے والی تیسری بڑی فلم بن گئی ہے جب کہ فلم نے بھارت بھر میں ریلیز کے پہلے روز 11 کروڑ 87 لاکھ اور دنیا بھر سے 5 کروڑ سے زائد کی کمائی کی ہے۔

دوسری جانب پاکستان میں بھی بالی ووڈ اسٹار ٹائیگر شروف اور شردھا کپور کی فلم سب سے بڑے  میڈیا گروپ کے تعاون سے ریلیز کی گئی جس نے پاکستان میں بھی ڈیڑھ کروڑ سے زائد کی کمائی کرلی ہے جب کہ ملک بھر کے سنیما گھروں میں فلم کی نمائش کامیابی سے جاری ہے جس کے بعد فلم کی پاکستان میں ریکارڈ کمائی کی توقع کی جارہی ہے۔

Read 1384 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto