ہوٹل میں موجود مشتبہ شخص پولیس مقابلہ میں ہلاک

منگل, 10 مئی 2016 11:34

پشاور کے ہوٹل میں موجود شخص پولیس سے فائرنگ کے تبادلہ میں مارا گیا۔تفصیلات کے مطابق پشاور کے علاقہ ڈبگری میں رات گئے ایک شخص نے کرائے پر کمرہ لیا اور ہوٹل انتظامیہ کو ہدایت کی کہ صبح اسے جگا دیا جائے۔مقررہ وقت پر ہوٹل کے عملہ کا رکن اسے جگانے گیا تو اس نے کمرہ کے اندر فائرنگ شروع کردی جس پر ہوٹل انتظامیہ اور مکینوں میں شدید خوف وہراس پیدا ہوگیا۔

فائرنگ پر فوری طور پر پولیس کو اطلاع کی گئی۔اطلاع ملتے ہی پولیس کی بھاری نفری موقع پر پہنچ گئی اور ہوٹل کو گھیرے میں لے لیا۔پولیس کی جانب سے ہوٹل میں گیس بم پھینکے گئے تاکہ ملزم کو گرفتار کیا جا سکے لیکن وہ بے ہوش نہ ہو ااور پولیس پرفائرنگ کردی جس پر پولیس نے جوابی کارروائی شروع کردی جس میں وہ مارا گیا.

نجی ٹی وی کے مطابق آپریشن سے پہلے پولیس نے اردگرد کی تمام دکانوں کوبند کروا دیا۔ملزم کی ہلاکت کے بعد ہوٹل کی مزید تلاشی لی گئی اور اسے کلیئر قرار دیدیا گیا۔ہوٹل کو لکھوائے گئے پتہ کے مطابق مشکوک شخص کا تعلق وزیرستان سے ہے۔مشتبہ شخص کی مزید شناخت کیلئے سکیورٹی ادارے اپنی کارروائیوں میں مصروف ہیں۔

Read 1088 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto