اپوزیشن کے سوالوں کا ایسا جواب دیا کہ لوگوں کو بات سمجھ آجائے :محمد زبیر

جمعرات, 12 مئی 2016 20:14

اسلام آباد : وفاقی وزیر نجکاری محمد زبیر نے کہا ہے کہ اعتزاز احسن نے حکومتی جوابات کو مختصر قراردیا ،بہت زیادہ تفصیل سے جواب اس لیے نہیں دیا کہ قوم کا وقت بچے اور لوگوں کو بات کی سمجھ آجائے ۔انہوں نے کہا کہ نواز شریف کی کوائی آف شور کمپنی نہیں ،ان کے خاندان کی آف شور کمپنیاں ہیں جو بالکل جائز طریقے سے کا م کر تی ہیں ۔ان کا کہنا تھا کہ ان آف شور کمپنیوں کی منی ٹریل اور مزید معلومات کمیشن کے سامنے پیش کی جائیں گی۔
مسلم لیگ ن کے رہنماﺅں کے ساتھ پارلیمنٹ ہاوس کے باہر میڈ یا سے گفتگو کرتے ہوئے محمد زبیر کاکہنا تھاکہ مشرف کے دور میں نواز شریف اور ان کے خاندان کے اثاثوں کی چھان بین کی گئی اور اس دور میں شریف خاندان کا کڑا احتساب ہوا ،اس دور میں بھی نواز شریف کے خلاف کرپشن کا کوئی چارج نہیں نکلا ۔ان کا کہنا تھا کہ ماضی میں بھی نواز شریف ہر سال ٹیکس جمع کراتے تھے اور اب بھی ٹیکس گوشوارے جمع کرا رہے ہیں ۔انہوں نے کہا کہ نواز شریف کے باہر اثاثے نہیں ،ان کے بچے باہر کاروبار کر رہے ہیں اور اس ملک کے قانون کے تحت ٹیکس جمع کراتے ہیں ۔

Read 279 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto