بالی ووڈ اداکارہ نرگس فخری نے بھارت چھوڑ دیا

جمعہ, 13 مئی 2016 22:04

ممبئی: بالی ووڈ کی خوبرو اداکارہ نرگس فخری اپنے محبوب اور یش راج فلمز کے بانی یش چوپڑا کے بیٹے اودے چوپڑا کی جانب سے شادی سے انکار پر بھارت چھوڑ کر امریکا چلی گئیں۔

امریکی ماڈل گرل نرگس فخری نے بھارتی فلم نگری میں کیرئیر کا آغاز 2011 میں ریلیز ہونے والی فلم ’’روک اسٹار‘‘ سے کیا جس میں ان کی اداکاری کو سراہا گیا جب کہ اداکارہ نرگس فخری کے کئی معاشقے زبان زد عام رہے ہیں جس میں ان کا یش راج فلمز کے بانی کے بیٹے اودے چوپڑا سے معاشقہ سب سے زیادہ خبروں کی زینت بنا رہا ہے تاہم اب اپنے معاشقے میں ناکامی پر اداکارہ نے بھارت چھوڑ دیا ہے۔

میڈیا رپورٹس کے مطابق نرگس فخری نے اداکار اودے چوپڑا کی جانب سے شادی سے انکار پر دلبرداشتہ ہوکر بھارت چھوڑ دیا اور نیویارک چلی گئی ہیں جب کہ ان کے محبوب اودے کی جانب سے شادی سے انکار پر اداکارہ کو شدید ذہنی صدمہ پہنچا ہے جس کے بعد انہوں نے اپنی فلم ’’اظہر‘‘ کی تشہیری مہم میں بھی حصہ لینے سے انکار کردیا تھا تاہم اداکارہ گزشتہ دنوں خاموشی کے ساتھ نیویارک چلی گئی ہیں جس کے باعث ان کی کئی فلموں کی شوٹنگ بھی روک دی گئی ہے۔

واضح رہے کہ اداکارہ نرگس فخری اپنی فلموں’’ہاؤس فل تھری‘‘ اور ’’ڈشوم‘‘ کی شوٹنگ میں مصروف تھیں۔

Read 3373 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto