مجھے صرف بدصورت مرد ہی پسند آتے ہیں : ماڈل وکی شیپولی

پیر, 30 مئی 2016 03:08

ارجنٹینا کی مشہور ماڈل وکی شیپولی ٹاکس نے اپنے شریک حیات ہوزے اٹاوس سے علیحدگی کا اعلان کرتے ہوئے ایک ایسا بیان بھی جاری کر دیا ہے کہ جسے سن کر مرد حیرت میں مبتلاءہیں کہ آخر اس کا کیا مطلب لیا جائے۔ وکی نے اپنے تعلق کے خاتمے کا اعلان کرتے ہوئے انکشاف کیا ہے کہ اسے صرف بدصورت مرد ہی پسند آتے ہیں۔
اخبار ڈیلی سٹار کے مطابق ہوزے اٹاوس سیاستدان اور بیونس آئرس کے چیمبر آف نائبین کے نائب صدر ہیں۔ اٹاوس اور 30 سالہ ماڈل وکی کا تعلق ایک سال قبل ہی شروع ہوا تھا لیکن اب وکی نے ان سے علیحدگی کا اعلان کردیا ہے۔

دوسری جانب اوٹاوس تاحال خوبرو ماڈل کے عشق میں مبتلا نظر آتے ہیں۔ انہوں نے سوشل میڈیا پر ایک پیغام میں کہا کہ ہر جوڑے کی طرح ان کے درمیان بھی لڑائیاں ہوتی ہیں، بس فرق یہ ہے کہ ان کی شریک حیات وکی ہے۔ ان کا کہنا تھا کہ وہ وکی سے بہت محبت کرتے ہیں اور سمجھتے ہیں کہ اس لڑائی کے بارے میں انہیں آپس میں بات چیت کی ضرورت ہے۔

Read 587 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto