پاکستان میں فلم “ڈھشوم” کی نمائش پر پابندی عائد، ورن دھون افسردہ

منگل, 02 اگست 2016 18:50

ممبئی : پاکستانی سنسر بورڈ نے فلم ڈھشوم کو پاکستان میں ریلیز کرنے پر پابندی عائد کردی ہے، جس پر بالی ووڈ اداکار فلم ورن دھون نے افسوس کا اظہار کیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان میں فلم ’ڈھشوم‘ کی نمائش پر پابندی لگادی گئی ، دنیا بھر میں 29 جولائی کو نمائش کے لیے پیش کی گئی، فلم میں بالی وڈ اداکار ورن دھون، جون ابراہم اور جیکولین فرنینڈز شامل ہیں۔

فلم ڈھشوم پر پاکستان میں پابندی عائد ہونے کے بعد اداکار ورن دھون نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنی مایوسی کا اظہار کیا، ان کا کہنا تھا کہ ’ڈھشوم کے پاکستان میں ریلیز نہ ہونے پر کافی افسردہ ہے، مجھے نہیں لگتا کہ فلم میں کسی بھی ملک کو غلط انداز میں پیش کیا گیا، یہ غلط فیصلہ ہے۔

Really upset that  is banned in pakistan. I don't think the film eventually shows any country in a bad light. It's a wrong decision

 

فلم کی کہانی بھارتی کھلاڑی ویرات کوہلی سے متاثر ہوکربنائی گئی ہے، جس میں ایک کرکٹ کھلاڑی جسے پاکستان اور بھارت کے فائنل میچ سے قبل اغوا کرلیا جاتا ہے اور جس کی بازیابی کے لیے اداکار حرکت میں آتے ہیں۔

DISHOOM POST 1

مزید پڑھیں : بالی ووڈ اداکار ورن دھون نے پاکستان آنے کی خواہش کا اظہار کردیا

دوسری جانب بالی ووڈ اداکار ورن دھون نے پاکستان آنے کی خواہش کا بھی اظہار کیا تھا، ان کا کہنا تھا کہ حال ہی میں ہمارے وزیراعظم نریندر مودی نے پاکستان کا دورہ کیا تھا اور ایک دن وہ بھی پاکستان ضرور آنا چاہیں گے۔

Read 1757 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto