کوک اسٹوڈیو سیزن 9 کی حسینہ مومنہ مستحسن نے منگنی کرلی

پیر, 26 ستمبر 2016 17:02

کراچی : کوک اسٹوڈیو سیزن 9  میں استاد راحت فتح علی کے ساتھ پرفارمنس دے کر فنِ گلوکاری میں شہرت کی بلندیوں پر پہنچنے والی مومینہ مستحسن نے زندگی بھر کے ساتھی کا انتخاب کرلیا۔

رواں ماہ کے ابتداء میں یہ افواہ پھی پھیلی تھی کہ کوک اسٹوڈیو میں آواز کا جادو جگانے والی گلوکارہ مومنہ مستحسن کی منگنی ہوگئی تاہم تمام افواہیں اس وقت دم توڑ گئیں جب انہوں نے اس خبر کی تردید کردی تھی اور کہا تھا کہ وہ ابھی تک سنگل ہیں ۔

تاہم آج سوشل میڈیا پر پر گردش والی تصویر ان کی منگنی کی تصویر ہے جس میں وہ اپنے منگیتر علی تقوی کے ساتھ خوشگوار موڈ میں دکھائی دے رہی تھیں ۔

گلوکارہ نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اس خبر کی تصدیق کرتے ہوئے کہا کہ یہ تصویر انہیں کی ہے جس میں وہ اپنے منگیتر کے ساتھ دکھائی دے رہی ہیں ۔

یاد رہے کہ کوک اسٹوڈیو سیزن 9 میں آفرین آفرین گانے کو راحت فتح علی خان کے ہمراہ مومنہ مستحسن نے گایا ہے، اس گانے کو اسٹرنگز نے پروڈیوس کیا جبکہ فاخر نے گانے کی ڈائریکشن دی۔

مومنہ مستحسین نے کہا ہے کہ راحت فتح علی خان کے ساتھ گانا ایک اعزاز ہے، انھوں نے بتایا تھا کہ اس گانے سے پہلے انھوں نے کوئی ریہرسل نہیں کی تھی اور وہ پہلی باراتنی نروس ہوئیں۔

Read 2150 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto