انجلینا جولی بریڈ پٹ سے علیحدگی کے بعد کرائے کے گھر میں منتقل

منگل, 27 ستمبر 2016 12:26

ہالی ووڈ کی صف اول کی جوڑی انجلینا جولی اور بریڈ پٹ میں اختلاف کے باعث اداکارہ نے شوہر سے طلاق کے لیے عدالت سے رجوع کیا تھا جس کے بعد ایف بی آئی نے بھی بریڈ پٹ پربچوں پر تشدد کی تحقیقات شروع کردیں تھی جب کہ دونوں اداکاروں میں طلاق کا فیصلہ عدالت نے کرنا ہے لیکن اس پہلے ہی دونوں نے اپنی رہائش علیحدہ کردی ہے۔

امریکی میڈیا کے مطابق انجلینا جولی بریڈ پٹ سے طلاق کے بعد ان کے گھر سے کرائے کے گھر میں منتقل ہوگئی ہیں جہاں وہ بچوں کے ساتھ ہی رہائش پذیر ہیں جب کہ اداکارہ نے طلاق کی درخواست سے قبل ہی لاس اینجلس میں کرائے پر گھر حاصل کرلیا تھا تاہم اب وہ نئے گھر میں رہائش اختیار کرنے کے بعد اپنے بچوں کے حوالے سے فکر مند ہیں۔واضح رہے کہ گزشتہ دنوں اداکارہ انجلینا جولی نے شوہر بریڈپٹ سے طلاق کے لیے عدالت سے رجوع کیا تھا۔

Read 1147 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto