فواد خان نے پاکستانی فلم کا معاوضہ 2 کروڑ طلب کرلیا

منگل, 08 نومبر 2016 20:39

اداکار فواد خان نے پاکستانی فلم میں کام کرنے کا معاوضہ دو کروڑ روپے طلب کیا ہے۔

مقامی اخبار کے مطابق لاہور سے تعلق رکھنے والے ایک ڈائریکٹر جن کیا یک فلم کچھ عرصہ پہلے ہی ریلیز ہوئی ہے، اپنی نئی فلم کے لئے فواد خان سے رابطہ کیا جن کے منیجر نے بتایا کہ وہ دوکروڑ روپے معاوضہ لیں گے اور اس میں کسی طرح کی کوئی کمی نہیں کریں گے۔جب ڈائریکٹر نے انہیں بتایا کہ پاکستانی مارکیٹ کے حساسب سے بہت زیادہ معاوضہ ہے تو منیجر نے کہا کہ فواد خان نے اپنا معاوضہ فکس کیا ہوا ہے اور وہ اس سے کم نہیں لیتے کیونکہ پاکستان میں بہت سے لوگ انہیں منہ مانگا معاوضہ دیتے ہیں۔

اس بارے میں مذکورہ ڈائریکٹر کا کہنا ہے کہ فواد خان جیسے اور بہت سے پاکستانی فنکاروں کو اپنی انڈسٹری سے کوئی دلچسپی نہیں ہے کیونکہ ان کا مقصد صرف پیسہ کمانا ہے۔

Read 1396 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto