اکشے کمار پہلی بار کرن جوہرکی فلم میں جلوہ گرہونے کو تیار

بدھ, 04 جنوری 2017 19:34

ممبئی: بالی ووڈ کے خطروں کے کھلاڑی اکشے کماراپنی بہترین اور مختلف اداکاری کے باعث ہدایتکاروں اورپروڈیوسرز کی نظروں میں رہتے ہیں اور اب وہ معروف پروڈیوسر کرن جوہر اور دبنگ سلمان خان کی فلم میں جلوہ گرہوں گے۔

بھارتی میڈیا رپورٹس کے مطابق بالی ووڈ میں خطروں کے کھلاڑی کے نام سے مشہوراداکاراکشے کمارنے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹرپراظہارکیا کہ وہ اپنے دوستوں کرن جوہراورسلمان خان کی پروڈکشن میں بننے والی فلم میں جلوہ گرہونے جارہے ہیں۔ اداکارنے لکھا کہ سلمان خان اورکرن جوہر نے اپنی فلم کے لیے ان کا انتخاب کیا ہے، اداکار اکشے کمار سلمان خان کے ہمراہ تو فلموں میں اداکاری کے جوہر دکھا چکے ہیں تاہم کرن جوہرکے ساتھ وہ کسی بھی فلم میں پہلی بارجلوہ گرہوں گے۔

فلم 2018 میں ریلیز کی جائے گی جس کی ہدایتکاری انوراگ سنگھ کریں گے جب کہ ہدایتکار کی جانب سے فلم کا نام منظرعام پر تاحال نہیں لایا گیا ہے۔

واضح رہے کہ اداکاراکشے کمارنئی آنے والی فلم “جولی ایل ایل بی ٹو” میں جلوہ گرہوں گے جو کہ 10 فروری کو سینماؤں کی زینت بنے گی۔

Read 2047 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto