ماہرہ خان کے انکار کی وجہ سے ’’مولا جٹ 2‘‘ کی شوٹنگ ملتوی

جمعرات, 30 مارچ 2017 17:06

لاہور: اداکارہ ماہرہ خان کے فلم ’’مولا جٹ 2‘‘ میں کام کرنے سے انکار نے ڈائریکٹر بلال لاشاری کے لیے مشکلات پیدا کردی۔ ذرائع کے مطابق ماہرہ خان نے گزشتہ دنوں اچانک فلم کی شوٹنگ سے انکار کردیا جس کے بعد فلم کی شوٹنگ روک دی گئی ہے۔ بلال لاشاری نے اپنی اس فلم کے لیے قصور کے قریب ایک مصنوعی گاؤں بنایا جہاں کئی روزتک جاری رہنے والی شوٹنگ میں عمائمہ ملک ،فوادخاں اورحمزہ علی عباسی کا کام مکمل کیا گیا لیکن اب ماہرہ خان کے اچانک انکارنے ان کے شدید مشکلات پیدا کردی ہیں کیونکہ وہ اپنی فلم تیزی سے مکمل کرنا چاہتے تھے۔

ذرائع نے بتایا ہے کہ ماہرہ خان نے اپنی دیگرمصروفیات کی وجہ سے بلال لاشاری کو انکار کیا ہے کیونکہ ان دنوں وہ شعیب منصور کی فلم ’’ورنہ‘‘ کی شوٹنگ کرارہی ہیں جب کہ انھوں نے فرجادبنی اور مینوگور کی فلم ’’سات دن محبت ان‘‘ میں بھی کام کا معاہد ہ کیا ہوا ہے۔ واضح رہے کہ ماہرہ خان سے قبل اس کردار کے لیے اداکارہ صنم جنگ کو کاسٹ کیا تھا جنہوں نے بچے کی پیدائش کے باعث کام سے انکارکردیا تھا۔

Read 489 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto