اکشے کمار نے اپنے ہی بارے ہوشربا اسٹوری سنا دی

پیر, 15 مئی 2017 22:48

ممبئی: جب افواہ اڑتی ہے تو خواہ وہ بعد میں جھوٹ بھی ثابت ہو جائے لیکن متاثرہ شخص اس جھوٹ سے اچھا خاصا متاثر ہو چکا ہوتا ہے، ایسا ہی ایک بار بالی ووڈ اداکار اکشے کمار کے ساتھ بھی ہوا تھا۔ بھارتی میڈیا کے مطابق اکشے کمار اور ٹوئنکل کھنہ کو بالی ووڈ کی کامیاب ترین جوڑی سمجھا جاتا ہے جو ایک ڈسپلن کے تحت زندگی گزارنے میں بھی اپنا ثانی نہیں رکھتی۔ دونوں کی شادی 2001 میں ہوئی تھی اور 16 سال گزرنے کے بعد بھی انہیں مثالی میاں بیوی قرار دیا جاتا ہے۔
گزشتہ دنوں اکشے کمار اور ان کی اہلیہ ٹوئنکل کھنہ نے معروف ٹی وی شو کافی ود کرن میں شرکت کی جہاں اکشے کمار نے اپنی زندگی کا انتہائی دلچسپ واقعہ سنایا۔ انہوں نے بتایا کہ جب وہ ٹوئنکل کے عشق میں گرفتار ہو کر اپنی ساس ڈمپل کپاڈیہ سے ان کا ہاتھ مانگنے گئے تو وہ اس رشتے پر کچھ زیادہ خوش نہیں ہوئیں۔ ڈمپل کپاڈیہ اکشے کمار کے کیریئر سے تو مطمئن تھیں لیکن انہیں ٹوئنکل کی کسی سہیلی نے کہا تھا کہ اکشے کمار ہم جنس پرست ہیں ۔ اسی وجہ سے پہلے تو ڈمپل کپاڈیہ نے اکشے کمار کو اپنی بیٹی کا ہاتھ دینے سے انکار کردیا تاہم بعد میں معاملہ صاف ہونے پر شادی کیلئے رضا مندی ظاہر کی۔

Read 347 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto