نائٹرس آکسائیڈ گیس سونگھنے سے تکلیف دہ یادیںختم۔ نفسیاتی معالجین

منگل, 08 مارچ 2016 18:12

لندن: نفسیاتی معالجین نے انکشاف کیا ہے کہ کسی حادثے کے بعد ستانے والی یادوں کو مٹانے میں نائٹرس آکسائیڈ گیس اہم کردار ادا کرسکتی ہیں۔

سائیکولوجیکل میڈیسن میں شائع ہونے والی رپورٹ کے مطابق کسی سانحے، دکھ کے لمحات یا حادثے کے بعد مریض کو تکلیف دہ یادوں کا سامنا ہوتا ہے جسے پوسٹ ٹرامٹک اسٹریس ڈس آرڈر (پی ٹی ایس ڈی) کہا جاتا ہے، یہ 5 فیصد مرد اور 10 سے 12 فیصد خواتین کو زندگی میں کبھی لاحق ہوتا ہے جب کہ آبروریزی کی شکار 60 سے 80 فیصد خواتین اس سے چھٹکارا نہیں پاسکتیں۔

یونیورسٹی کالج آف لندن کے پروفیسر اور ان کے ساتھیوں نے 50 تندرست لوگوں کو پہلے 2002 کی ایک پرتشدد فلم ’ارریورسیبل‘ دکھائی جو اتنی خوفناک تھی کہ بعض نے تو اسے دیکھنے سے ہی انکار کردیا، اس کے بعد آدھے لوگوں کو 30 منٹ تک نائٹرس آکسائیڈ گیس سونگھنے کو کہا گیا جس میں 50 فیصد آکسیجن بھی شامل تھی جب کہ بقیہ کو عام ہوا میں سانس لینے کو کہا گیا، پھر انہیں ایک ہفتے تک اس فلم کے مناظر کی یاد کو نوٹ کرنے کو کہا گیا تو معلوم ہوا کہ  جنہوں نے گیس سونگھی تھی وہ تیزی سے برے مناظر کو بھول گئے جب کہ صرف ہوا میں سانس لینے والے افراد میں اس کی تلخ یادیں دھیرے دھیرے ختم ہوئیں۔

ماہرین نے اس کی وجہ بتائی کہ نائٹرس آکسائیڈ کسی خوفناک تصور کو یاد کا مستقل حصہ بننے سے روکتی ہے اور دھیرے دھیرے اس کے نقوش مٹادیتی ہے۔ ماہرین کا خیال ہے کہ نائٹرس آکسائیڈ این ڈی ایم اے ریسیپٹرز پر مداخلت کرکے یاد کو مستقل ہونے سے روکتی ہے۔

اس رپورٹ کے ایک اور مصنف نے بتایا کہ نائٹرس آکسائیڈ عموماً درد کم کرنے کے لیے بھی سونگھائی جاتی ہے اور ایمرجنسی میں بھی اس کا استعمال کیا جاتا ہے جب کہ گمان ہے کہ یہ پی ٹی ایس ڈی کو روکنے کا ایک مؤثر طریقہ بن سکتی ہے۔

Read 498 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto