شادی اس شخص سے کروں گی جو مجھے اور میری فیملی کو عزت دے: عائشہ عمر

جمعرات, 24 مارچ 2016 14:59

کراچی: مزاحیہ ڈرامہ سیریل بلبلے میں خوبصورت کے کردار سے شہرت حاصل کرنے والی خوبرو اداکارہ عائشہ عمر نے کہا ہے کہ فی الحال شادی کا کوئی ارادہ نہیں تاہم شادی اس شخص سے کروں گی جس سے مکمل ذہنی ہم آہنگی ہو اور جو مجھے اور میری فیملی کو عزت دے ، دوبرس کی عمر میں والد کے انتقال کے بعد میری والدہ نے اپنی زندگی بچوں کے لیے وقف کردی ،میری خواہش ہے کہ میرا شریک حیات میرے ساتھ میرے گھروالوں سے بھی محبت سے پیش آئے۔
نجی ٹی وی چینل کے مارننگ شو میں گفتگوکرتے ہوئے ٹی وی فنکارہ نے کہا کہ جب ہوش سنبھالا تو والد کاانتقال ہوچکا تھا ،باپ کی شفقت کیا ہوتی ہے ،اس سے واقف نہیں ،ماں نے جوانی میں بیوگی کاصدمہ سہا اور ہمت کے ساتھ ہم بہن بھائیوں کی پرورش کی ،یہی وجہ ہے کہ ان کی مرضی کے بغیر شادی کا فیصلہ نہیں کر سکتی۔ تین ماہ قبل سپرہائی وے پرہولناک کارایکسیڈنٹ کے باوجود معجزانہ طور پر محفوظ رہنے والی ٹی وی فنکارہ کا کہنا تھا کہ حادثے کے بعد ایک لمحے کو ایسا لگا کہ جیسے زندگی ختم ہوگئی ،میں نے باآواز بلند کلمہ پڑھنا شروع کردیا تھا ،لیکن اللہ کا لاکھ لاکھ شکر ہے جس نے مجھے نئی زندگی عطا کی۔

Read 624 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto