ملک ریاض اور جنرل راحیل شریف کے تعلقات، رائٹرز نے انٹرویو واپس لے لیا

جمعرات, 31 مارچ 2016 18:13

لاہور: عالمی طورپر شہرت یافتہ ایجنسی رائٹرزنے پاکستانی تاجراور پراپرٹی ٹائیکون ملک ریاض کے انٹرویو پر مشتمل اپنی خبرواپس لے لی ہے جس کا باضابطہ اعلان ٹوئٹرپر جاری بیان میں کیاگیا۔ 
تفصیلات کے مطابق رائٹرز نے 29مارچ کو ملک ریاض کا انٹرویوشائع کیاتھا اور اب کہاہے کہ جنرل راحیل شریف اور ملک ریاض کے تعلقات کے بارے میں بات درست نہیں تھی ۔ اسی انٹرویو میں ملک ریاض نے ٹی وی چینل لانچ کرنے کے پیچھے چھپی وجہ بھی بتائی تھی جبکہ اداکی گئی رشوت سے متعلق سوال کے جواب میں ملک ریاض کاکہناتھاکہ میں نے جتنی رشوت اداکی ، اگر بتادوں تو آپ کو دل کا دورہ پڑجائے گا۔ ایک اور سوال کے جواب میں ان کاکہناتھاکہ تعلقات اچھے ہیں ، ایک ادارے کے طورپر آرمی کا دوست ہوں ۔ 
دوسری طرف ڈی جی آئی ایس پی آر جنرل عاصم باجوہ نے کہاہے کہ آرمی چیف اور ملک ریاض کے درمیان کوئی تعلق ہے اور نہ کوئی واقفیت ہے ،ان الزاما ت کو سختی کے ساتھ مسترد کر تاہوں۔ عاصم باجوہ نے مائیکروبلاگنگ ویب سائٹ ٹویٹر پر اپنے پیغام میں کہا کہ رائٹرز نے بے بنیادہونے پر اپنی خبر واپس لی ہے۔

Read 498 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto