بلوچستان دہشت گردی میں بھارت ملوث ہے، ”را“ایجنٹ کی گرفتاری کے بعد سرحدوں کی سکیورٹی سخت کر دی؛ آئی جی ایف سی

ہفتہ, 02 اپریل 2016 17:14

کوئٹہ: آئی جی ایف سی بلوچستان میجر جنرل شیر افگن کا کہنا ہے کہ بلوچستان میں دہشت گردی کی کارروائیوں میں بھارت ملوث ہے اور کل بھوشن یادیوکی گرفتاری کے بعدسرحدوں پرسخت نگرانی کی جارہی ہے تاہم اب بلوچستان میں کوئی بھی حصہ نو گو ایریا نہیں ہے۔

کوئٹہ میں سینئر صحافیوں سے ملاقات کے دوران بات چیت کرتے ہوئے ان کا کہنا تھا کہ غیر ملکی مداخلت پر عوام اٹھ کھڑے ہوئے ہیں اور بلوچستان میں عوام کے تعاون سے حالات بہتر ہورہے ہیں ، پاک افغان بارڈرچمن سے گزشتہ68سال سے جاری اسمگلنگ کوروکاگیاہے۔ ان کا کہنا تھا کہ ہماری ترجیح ہے کہ عوام میں احساس تحفظ پیداکیاجائے ،حالات تیزی سے بہتری کی طرف جارہے ہیں،اسمگلنگ روکنے سے کسٹم کے ریونیو میں 3سو گنااضافہ ہواپاک افغان بارڈرسے ملحقہ453کلومیٹرطویل سیکیورٹی خندق پرکام مکمل کرلیاگیا ہے۔

Read 321 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto