سیاسی جماعتوں میں بھی احتساب کا عمل ہونا چاہیے: فاروق ستار

جمعرات, 21 اپریل 2016 18:54

کراچی: ایم کیو ایم کے رکن قومی اسمبلی ڈاکٹر فاروق ستار نے کہا ہے کہ آرمی چیف کا احتساب کا اقدام انتہائی خوش آئند ہے سیاسی جماعتوں میں بھی احتساب کا عمل ہونا چاہیے۔
نجی ٹی وی نیوز سے گفتگو کرتے ہوئے ڈاکٹر فاروق ستار کا کہنا تھا کہ جنہوں نے قرضے ہڑپ کیے ہیں ان کا بھی احتساب ہونا چاہیے سوئس بینکوں میں موجود 200 ارب روپے بھی واپس لائے جائیں۔کرپشن عدم استحکام کی بنیادی وجہ ہے سارے کارکنان اپنی لیڈر شپ کو احتساب کا پابند کریں تمام پارٹیوں میں اندرونی احتساب کا نظام قائم ہونا چاہیے ۔
انہوں نے کہا کہ اسمبلی میں کرپشن کیخلاف سب سے زیادہ آواز ایم کیو ایم نے اٹھائی ہے۔ بدقسمتی سے اداروں کو ٹھیک سے کام نہیں کرنے دیا جارہا۔ 8 سال سے نیب کو متحرک نہیں ہونے دیا جارہا اور نیب تھوڑی سی بھی کارروائی کرتا ہے تو اسے ڈانٹ دیا جاتا ہے۔ انہوں نے مطالبہ کیا کہ پاناما لیکس میں بھی جن کے نام آئے ہیں ان سب کا احتساب کیا جائے۔

Read 259 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto