لاس اینجلس میں بے گھر افراد کی تعداد میں روز افزوں اضافہ

جمعہ, 06 مئی 2016 13:27

امریکی شہر لاس اینجلس میں بے گھر افراد کی تعداد میں اضافے کی اطلاعات ہیں۔

اطلاعات کے مطابق امریکی ریاست کیلی فورنیا کے شہر لاس اینجلس کے بے گھر افراد کے لئے خدمات رسانی کی تنظیم نے رپورٹ دی ہے کہ اس شہر میں بے گھر افراد کی تعداد میں اضافہ ہوگیا ہے۔

فرانس پریس کی رپورٹ کے مطابق لاس اینجلس کے بے گھر افراد کے لئے خدمات رسانی کی تنظیم ایل اے ایچ ایس اے نے اپنی رپورٹ میں کہا ہے کہ امریکی شہر لاس اینجلس میں بے گھر افراد کی تعداد میں دو ہزار پندرہ کی نسبت رواں سال دو ہزار سولہ میں تقریبا” چھے فی صد اضافہ ہوا ہے۔ مذکورہ تنظیم نے رپورٹ میں اعلان کیا ہے کہ لاس اینجلس میں بے گھر افراد کی تعداد بڑھ کر چھیالیس ہزار آٹھ سو چوہتر ہوگئی ہے۔

اس رپورٹ میں مزید کہا گیا ہے کہ ان بے گھر افراد میں تقریبا” چونتیس ہزار پانچ سو ستائیس افراد ایسے ہیں جن کے پاس سر چھپانے کے لئے بالکل کوئی جگہ نہیں ہے۔

ادھر لاس اینجلس کے میئر نے اس سلسلے میں کہا ہے کہ لاس اینجلس کے لوگوں کو جائے سکونت کی تاریخی قلت کا سامنا ہے اور یہ مسئلہ شہریوں کے لئے شدید مشکلات کا سبب بن رہا ہے نیز بے گھر افراد کی تعداد میں روز افزوں اضافہ ہو رہا ہے۔

Read 621 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto