کراچی،سانحہ چارسدہ کے غم میں گلوکارہ رابی پیرزادہ کامیوزیکل کنسرٹ میں شرکت سے انکار

جمعہ, 22 جنوری 2016 13:09

سانحہ چارسدہ کے موقع پر جہاںپاکستان کے تمام سیاستدان نے اظہار افسوس کیاوہاں پاکستانی گلوکارہ رابی پیرزادہ نے اس پُر درد سانحہ پر عملی اظہار کر کے دیکھا۔
گلوکارہ رابی پیرزادہ نے سانحہ چار سدہ کے باعث کراچی میں میوزیکل کنسرٹ میں شرکت سے معذرت کر لی۔ تفصیلات کے مطابق 22جنوری کو کراچی میں ایک میوزیکل کنسرٹ ہونا تھاجس میں گلوکارہ پیرزادہ نے پرفارم کرنا تھا مگر چار سدہ میں باچا خان یونیورسٹی پر دہشت گردوں کے حملے کے نتیجے میں21افراد کی شہادت کی افسوس میں انہوں نے شو میں شرکت سے معذرت کرلی جس پر انتظامیہ نے شو کو دو ہفتوں کے لئے موخر کر دیا۔ اس حوالے سے رابی پیرزادہ نے کہاکہ انسانی زندگیاں انمول ہوتی ہیں اور مجھے سانحہ چار سدہ کے شہداءکا بڑا دکھ ہوا اور میں دلی طور ر شہداءکے لواحقین کے غم میں شریک ہوں اور اسی افسوسناک واقعے کی وجہ سے میں نے اپنا کراچی میں ہونے والا شو منسوخ کیاہے۔

Read 151 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto