جوز مورینو مانچسٹر یونائیٹڈ کے مینیجر

جمعہ, 27 مئی 2016 10:50

انگلینڈ کے مشہور فٹ بال کلب مانچسٹر یونائیٹڈ نے تین دن کے مذاکرات کے بعد جوز مورینو کو کلب کا نیا منیجر مقرر کرنے پر اتفاق کر لیا ہے۔

 جوز مورینو کے ایجنٹ جارج مینڈس اور مانچسٹر یونائیٹڈ کے سینئیر حکام کے درمیان ہونے والے مذاکرات مکمل ہو گئے ہیں تاہم اس حوالے سے ابھی معاہدے پر دستخط نہیں ہوئے ہیں۔

مانچسٹر یونائیٹڈ کی جانب سے مورینو کے ساتھ معاہدے کا سرکاری اعلان جمعے کو متوقع ہے۔

پرتگال سے تعلق رکھنے والےمورینو مانچسٹر یونائیٹڈ کلب کے سابق مینیجر لوئس وین گال کی جگہ لیں گے جنھیں پیر کو کلب کی جانب سے ایف اے کپ جیتنے کے دو روز برطرف کر دیاگیا تھا۔

اتوار کو مانچسٹر یونائیٹڈ کی کرسٹل پیلس کے خلاف 1-2 سے فتح کے ایک گھنٹے کے اندر خبر دی تھی کہ لوئس وین گال کو برطرف کر کے مورینوکو کلب کا مینیجر بنایا جائے گا۔

مانچسٹر یونائیٹڈ اور مورینو کے درمیان مذاکرات منگل کو شروع ہوئے تھے اور بالاآخر جمعرات کو کامیابی کے ساتھ ختم ہوگئے۔

53 سالہ مورینو اور مانچسٹر یونائیٹڈ کے درمیان تین سالہ معاہدے پر دستخط ہونے کا امکان ہے۔

مانچسٹر یونائٹیڈ کے سابق گول کیپر پیٹر شمائیکل اور ہل سٹی کے باس سٹیو بروس نے پرتگالی کوچ جوزے میرینو کی تعیناتی کا خیر مقدم کیا ہے۔

مرینیو فٹبال کی تاریخ کے کامیاب ترین کوچوں میں سے ایک رہے ہیں۔ انھوں نے سٹیمفرڈ برج میں کوچنگ کرتے ہوئے دو ٹائٹل جتوائے، جب کہ وہ پورٹو اور انٹرمیلان کو بھی چیمپیئنز لیگ جتوا چکے ہیں

Read 219 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto