بازار میں ملنے والے پرفیوم میں کس طرح ملاوٹ کی جاتی ہے اور یہ 98 فیصد جعلی

منگل, 21 جون 2016 03:31

ازار میں اعلیٰ برانڈز کے پرفیومز کافی سستے ملتے ہیں اور اس قیمت میں کبھی بھی آپ کو اصل پرفیومز نہیں مل سکتے ۔اس بات کو سامنے رکھتے ہوئے یہ بات واضح ہے کہ یہ اصلی پرفیومز نہیں ہوتے اور ان میں ملاوٹ کی جاتی ہے۔آپ کے لئے یہ بات پریشان کن ہوگی کہ بازار میں بکنے والے پرفیومز میں سے 98فیصد جعلی ہوتے ہیں۔
ان پرفیومز میں سستا اور کم قیمت والے مصنوعی چینی تیل ملائے جاتے ہیں جس کی وجہ سے ان کی قیمت کم ہوجاتی ہے۔اس کی ایک مثال گلاب کا تیل کی ہے ،اگر یہ خالص ہوتو اس کی قیمت 7لاکھ روپے لیٹر ہے لیکن ملاوٹ شدہ تیل اس سے کہیں کم قیمت پر مل جاتا ہے۔یہ خوشبویات بنانے کے لئے سستے تیل کا استعمال کے ساتھ الکوحل بھی شامل کی جاتی ہے اور ویجیٹیبل یا منرل آئل بھی شامل کردیا جاتا ہے تاکہ قیمت مزید کم ہوسکے۔

Read 782 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto