چوہدری نثار کا امیر مقام سے ٹیلی فونک رابطہ ،سیاسی جماعت کی جانب سے دھمکی پر اظہار تشویش

بدھ, 10 فروری 2016 20:00

اسلام آباد (مانیٹرنگ ڈیسک )وفاقی وزیر داخلہ چوہدری نثار نے وزیر اعظم کے مشیر امیر مقام سے ٹیلی فونک رابطہ کرنے پر سیاسی جماعت کی جانب سے دی جانے والی دھمکی پر اظہارتشویش کیا ہے ۔

تفصیلات کے مطابق امیر مقام سے ٹیلی فونک رابطے کے دوران چوہدری نثار نے کہا ہے کہ جانتا ہوں کہ آپ بہادر آدمی ہیں ،دھمکیوں سے ڈرنے والے نہیں جس پر امیر مقام کا کہنا تھا کہ وہ صرف ڈاکٹروں کے مطالبات کو سننے گئے تھے ۔چوہدری نثار نے مزید کہا کہ ڈاکٹروں کی حمایت میں کوئی بات کرے تو مقدمے کی دھمکی دی جاتی ہے ،ایسی سیاست کا کیا جواز ہے ۔واضح رہے کہ گزشتہ روز امیر مقام خیبر پختونخواہ میں احتجاج کرنے والے ڈاکٹروں سے ملنے گئے تھے جس پر عمران خان نے پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہا تھا کہ امیر مقام نے ڈاکٹروں کو اکسایا ہے جس پر ان کے خلاف مقدمہ درج کیا جائے گا ۔

Read 139 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto