لیگی رہنما روحیل اصغر پر عدالتی حکم پر مقدمہ درج

ہفتہ, 20 فروری 2016 18:54

اسلام آباد: حکمران جماعت مسلم لیگ (ن) کے رہنما اور رکن قومی اسمبلی شیخ روحیل اصغر کے خلاف سیکورٹی گارڈ کو مبینہ طور پر گاڑی سے کچلنے کے الزام میں 6 ماہ بعد اسلام آباد میں عدالتی حکم پر مقدمہ درج کرلیا گیا.

شیخ روحیل اصغر کے خلاف مقدمہ مقتول سیکیورٹی گارڈ کی اہلیہ شاہین بی بی کی مدعیت میں درج کیا گیا.

تھانہ کوہسار مری میں درج کیے گئے مقدمے کا نمبر 71 ہے.

اسلام آباد کی مقامی عدالت نے سیکیورٹی گارڈ کو کچلنے کے الزام میں (ن) لیگ کے رکن قومی اسمبلی شیخ روحیل اصغر کے خلاف مقدمہ درج کرنے کا حکم دیا تھا.

ایڈیشنل سیشن جج عطا ربانی کی عدالت میں دائر درخواست میں موقف اختیار کیا گیا تھا کہ حکمران جماعت کے رکن قومی اسمبلی شیخ روحیل اصغر نے 10 اگست 2015 کو نجی کمپنی کے سیکیورٹی گارڈ کو گاڑی کے نیچے کچل دیا تھا.

وکیل مدعی نے عدالت کو بتایا تھا کہ شیخ روحیل اصغر نے راز محمد کو اسلام آباد کے علاقے بلیو ایریا کے فٹ پاتھ پر کچل دیا تھا جو بعد میں ہسپتال میں دم توڑ گیا جبکہ پولیس بااثر شخص کے خلاف مقدمہ درج کرنے سے انکاری ہے.

پولیس نے عدالت میں جواب جمع کراتے ہوئے موقف اختیار کیا تھا کہ شیخ روحیل کی گاڑی ذوالفقار نامی ڈرائیور چلارہا تھا اور اُس وقت شیخ روحیل اصغر کار میں موجود نہیں تھے۔

سماعت کے بعد ایڈیشنل سیشن جج عطاء ربانی نے درخواست منظور کرتے ہوئے تھانہ کوہسار پولیس کو شیخ روحیل کے خلاف مقدمہ درج کرنے کا حکم دے دی

Read 441 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto