وزیراعظم سے شہباز شریف اور چوہدری نثار کی ملاقات، دھرنے سے پیدا ہونے والی صورتحال پر تبادلہ خیال

بدھ, 30 مارچ 2016 17:09

اسلام آباد : وزیراعظم نواز شریف سے پنجاب کے وزیراعلیٰ شہباز شریف اور وفاقی وزیر داخلہ چوہدری نثار علی نے ملاقات کی جس میں دھرنے کے نتیجے میں پیدا ہونے والی صورتحال پر غور کیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق ملاقات میں وزیر داخلہ نے وزیراعظم کو بریفنگ میں بتایا کہ مسئلے کا بات چیت کے ذریعے پرامن حل حکومتی ترجیح ہے اور پوری کوشش ہے کہ طاقت کا استعمال نہ کیا جائے۔ ان کا کہنا تھا کہ انتظامیہ مظاہرین کے ساتھ مذاکرات کر رہی ہے، مظاہرین کے قانونی مطالبات پر حکومت کا موقف واضح ہے اس لئے دھرنے کا کوئی جواز نہیں۔

ذرائع کے مطابق ملاقات کے دوران مظاہرین کے مطالبات، دھرنے کے نتیجے میں پیدا ہونے والی صورتحال اور انتظامیہ اور مظاہرین کے درمیان ہونے والے مذاکرات میں پیش رفت کا جائزہ بھی لیا گیا۔

Read 188 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto