بی بی سی کی ٹیم شمالی کوریا سے ملک بدر

پیر, 09 مئی 2016 14:55

شمالی کوریا میں حکام نے بی بی سی کی ٹیم کو دو دن تک حراست میں رکھنے اور ان سے کئی گھنٹے تفتیش کے بعد ملک بدر کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔

بی بی سی کے نامہ نگار روپرٹ ونگ فیلڈ ہیز اور ان کی ٹیم کو جمعے کو اس وقت حراست میں لیا گیا تھا جب وہ شمالی کوریا سے واپس روانہ ہو رہے تھے۔

حراست میں لیے جانے کے بعد روپرٹ ان کی پروڈیوسر ماریا برائن اور کیمرہ مین میتھیو گوڈارڈ کو ایئرپورٹ سے ایک عمارت میں منتقل کر دیا گیا تھا۔

حکام نے وہاں بی بی سی کے نامہ نگار سے آٹھ گھنٹے تک پوچھ گچھ کی اور ایک بیان پر جبری دستخط بھی کروائے۔

تفتیش کے بعد روپرٹ اور ان کے ساتھیوں کو سنیچر اور اتوار کو بھی حراست میں رکھا گیا اور پیر کی صبح انھیں ہوائی اڈے لے جایا گیا ہے۔

بی بی سی کی ٹیم شمالی کوریا میں ’ورکرز پارٹی کانگریس‘ کے اجلاس سے پہلے سے وہاں موجود تھی۔

یہ ٹیم نوبیل انعام یافتہ افراد کے ایک دفد کے ہمراہ پیانگ یانگ پہنچی تھی جو ایک تحقیقی دورے کے لیے شمالی کوریا آئے تھے۔

شمالی کوریا کی قیادت بی بی سی کی اس رپورٹ پر خفا تھی جس میں شمالی کوریا کے دارالحکومت میں زندگی کے مختلف پہلوؤں کو اجاگر کیا گیا ہے۔

Read 475 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto