قوانین کی خلاف ورزی، شریعہ ایئر لائن کی پروازیں معطل

بدھ, 15 جون 2016 04:02

اسلامی شریعہ کے تحت پرواز کرنے والی ملائیشیا کی پہلی ایئر لائنز ’راياني ایئر ‘کو قوانین توڑنے کے الزام میں پروازوں سے روک دیا گیا ہے۔

شہری ہوا بازی کے شعبے ڈی سی اے نے کہا ہے کہ رياني ایئر کی حفاظتی جانچ اور انتظامی معاملات کے پیش نظر اس کے اجازت نامے کو منسوخ کیا جا رہا ہے۔

رایانی ایئر گذشتہ سال دسمبر میں لانچ کی گئی تھی اور اس میں صرف حلال کھانے پیش کیے جاتے تھے۔ اس میں شراب کی سہولت نہیں تھی اور عملے کو باحیا لباس پہننے کی اجازت تھی۔

راياني ایئر کے بیڑے میں دو بوئنگ 400-737 طیارے شامل ہیں

ڈي سي اے نے کہا ہے کہ راياني ایئر اب کاروباری ایئر لائن کی طرح خدمات فراہم نہیں کر سکے گی۔

پرواز کے قوانین پر عمل نہ کرنے کی وجہ سے اس ایئر لائن کو تین ماہ کے لیے معطل کر دیا گیا تھا۔ اس کے بعد حفاظتی انتظامات کے بارے میں اس کی جانچ ہوئی تھی۔

ملائیشیا کے شہری ہوابازی کمیشن نے ایک بیان میں کہا ہے کہ اس ’ایئر لائن نے ایئر سروس لائسنس کی شرائط کی خلاف ورزی کی اور اس میں ایک پیشہ ور ایئر لائن کی طرح کام کرنے کی اقتصادی اور انتظامی صلاحیت کی کمی ہے۔

Read 1924 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto