نیشنل ہیلتھ پروگرام کو قبائلی علاقوں تک وسعت دی جارہی ہے

اتوار, 19 جون 2016 02:58

اسٹیٹ لائف انشورنس کارپوریشن کو سکردو ، کیچ اور لورالائی میں پروگرام پر عملدرآمد کیلئے تیاری کیلئے ہدایت کردی ہے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے وزیر اعظم نیشنل ہیلتھ پروگرام کی کارکردگی کا جائزہ لینے کیلئے منعقدہ اجلاس کی صدارت کرتے ہوئے کیا۔

انہوں نے بتایا کہ پنجاب میں ہیلتھ پروگرام کا آغاز جنوبی پنجاب سے کیا جا رہا ہے اور رحیم یار خان میں لوگوں کی رجسٹریشن کا عمل شروع ہے ۔

وفاقی وزیر نے کہا کہ ہیلتھ پروگرام کو قبائلی علاقوں تک وسعت دینے کیلئے انتظامی رکاوٹیں دور کی جائیں ، جن دور دراز علاقوں میں اچھے ہسپتال میسر نہیں ہیں وہاں ملٹری ہسپتالوں کو پینل میں شامل کرنے کیلئے حکام سے مذاکرات کئے جائیں تاکہ ان علاقوں کے لوگوں کو صحت کی اچھی سہولیات میسر ہوں۔

اجلاس کو بتایا گیا کہ اسلام آباد، کوئٹہ اور مظفرآباد میں 3,724افراد کو چھوٹی بڑی طبی سہولیات فراہم کی گئی ہیں جن پر 6کروڑ 48لاکھ روپے کے کلیم بنے ہیں،ہیلتھ پروگرام کے تحت اسلام آباد میں سات، مظفرآباد میں سات اور کوئٹہ میں پانچ ہسپتالوں کے ذریعے طبی سہولیات فراہم کی جارہی ہیں جن میں اضافہ متوقع ہے۔

اس وقت سٹیٹ لائف انشورنس کارپوریشن کے تحت اس پروگرام میں 13,93,078افراد کو رجسٹر کیا گیا ہے ، جنھیں جلد ہی طبی سہولیات کی فراہمی کا سلسلہ شروع ہو جائے گا۔

اجلاس کو اسٹیٹ لائف انشورنس کارپوریشن کی چیئرپرسن نرگس گلو نے بریفنگ دی۔

Read 224 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto