ساﺅتھ ایشین گیمز، ہاکی کا فائنل آج پاکستان اور بھارت کے درمیان ہو گا

جمعہ, 12 فروری 2016 16:42

لاہور (مانیٹرنگ ڈیسک) ساﺅتھ ایشین گیمز کے ہاکی ایونٹ میں آج سونے کے گولڈ میڈل کیلئے روائتی حریف پاکستان اور بھارت مدمقابل ہوں گے۔ تفصیلات کے مطابق پاکستانی ہاکی ٹیم اس پورے ایونٹ میں مشکلات سے دوچار رہی ہے۔ ایک کھلاڑی کو بھارت کا ویزہ نہ مل سکا تو گول کیپر عمران بٹ انجری کا شکار ہو گئے اور فرید احمد بخار میں مبتلا ہو گئے جس پر ہاکی ٹیم کے کوچ ریحان بٹ کو ہی میدان میں اترنا پڑا اور وہ آج کے میچ میں بھی کھلاڑی کے طور پر میدان میں اتریں گے۔ 
یہاں یہ امر بھی قابل ذکر ہے کہ اس قدر مشکلات کے باوجود پاکستان ٹورنامنٹ میں اب تک ناقابل شکست رہا ہے اور راﺅنڈ میچ میں بھارت کو بھی شکست سے دوچار کر چکا ہے تاہم دیکھنا یہ ہے کہ آج کے میچ میں فتح حاصل کر کے گولڈ میڈل کون اپنے نام کرتا ہے۔ پاکستانی وقت کے مطابق میچ شام ساڑھے سات بجے شروع ہو گا۔

Read 139 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto